lördag, november 29, 2008

Grattis

Grattis på födelsedagen till min syster Maria! =) Hon fyller hela 27 år (!!) idag. Det måste ju betyda att jag också börjar närma mig 30-strecket. =/ Hihi.
Mamma ringde strax efter åtta och sa att hon skulle hämta upp pappa snart och sen skulle de komma iväg. De kommer upp hit först och lämnar av lite saker, så jag behöver inte ha så bråttom. Skönt!
Fast det hade ju varit mycket skönare att sova lite längre förstås. Men nu är jag uppe och omklädd och ska äta frukost =)

Det var jätteroligt igår! Supergod mat hade hon gjort och superfin lägenhet bor de i! =) Något som var mindre super var väl kanske våra skönstämmor i SingStar ;P Men kul hade vi! Det kan jag lova! Vi testade även lite GuitarHero, men det var inte riktigt vår grej, förutom Ia som var GuitarHeron själv! ;)
Jag hade gjort exotisk fruktsallad (kiwi, ananas och mango) med finhackad chili och vit chokladsås till. Alla åt så mycket av maten dock så ingen var särskilt sugen på nåt förutom SingStar efter det =D Vi intog det lite senare däremot, tillsammans med godis. Alltså inte en helnyttig kväll, men rolig som sagt!
Tyvärr skulle ju jag upp idag och vara pigg och baka och stå i och de andra skulle också iväg så vi åkte hem redan tjugo över tio. Synd. Vi göra en helkväll av det en annan gång =)

Jag ska försöka var duktig nu och faktiskt installera saker till min kamera så jag kan ta in lite bilder...

Hoppas ni får en mysig helg!

1 kommentar:

Sandra sa...

Grattis till Maria :D & ännu större grattis till mig som får träffa dig på måndag! YAY!