söndag, november 09, 2008

Helgen

Ja kvällen blev bra igår ändå =) Riktigt kul var det på festen (trots huvudvärk hela tiden!) och senare hann jag med att dansa lite med Patrik och några ur hans gäng på hyllan (klubben ovanför/i saluhallen). Roligt! Kom hem vid halv tre och alldeles lagom full kände jag då för att kunna somna utan problem... om man inte hade haft en snarkandes Patrik bredvid sig ;) Hihi.
Idag sov vi inte så sent, men att gå upp var jobbigt, så det tog sin lilla tid. Men när man väl hade duschat och kommit igång så var det ingen fara. Patrik och jag tog en promenad till och från stan, där vi åt lunch och tittade runt lite. Vi var bland annat på Gallerix. Jag skulle kolla på ramar men kom därifrån med två underbara tavlor! Äntligen har jag dem!!! =D De var på superrea nu så man fick två för 99 kr =) Jag ÄLSKAR abstrakt konst, och har alltid velat ha såna här. Speciellt de som finns på Gallerix faktiskt, de är ursnygga tycker jag! Så glad var jag när jag gick hemmåt =)

Nu på kvällen har jag fixat lite på projektet så det kommer nog vara klart att skicka in imorn bara vi får in sista texten och sen ut på internet med det. Känns skönt att bli klar.
Jag har fått mail nu så man vet exakta poängen man fick på tentan. Jag klarade mig med flera poäng! =) *yay för mig* Alla vi som pluggade sista veckan där tillsammans fick typ samma poäng. En eller två poängs skillnad ungefär. Hihi. Ska hämta ut den imorn så får vi se hur han har rättat egentligen. Rätt snällt bevisligen! =P

På onsdag är det hockey här i Uppsala. VIK har bortamatch mot Almtuna. Ska bli så kul! Tyvärr har jag inte min tröja här, så det får räcka med halsduken och vantarna. =) Heja VIK!

Patrik ringde och sa att det kanske blir bowling på torsdag också. Får se om det blir så eller inte. Jag ska tydligen på styrelsemöte och anteckna kl 16.15 just på torsdag. Borde inte ta mer än en timme tror jag dock. Vi får seee.

Nej nu ska jag se klart på snookern, och sen läsa lite.
Ha det bra!

P.S. 44 dagar kvar till jul bara!! =D

Inga kommentarer: