lördag, november 08, 2008

Tråkis

Jag har vaknat på totalt fel sida idag. Vaknade vid åtta först men somnade om flera gånger så jag gick inte upp förrän tjugo över 9 eller nåt. Hu!

Datorn krånglar mer än vanligt idag också. Jag håller verkligen på att slänga allt i närheten i väggen. Har kollat efter en ny dator nu på morgonen (efter datorn blev samarbetsvillig, dvs 15 minuter eller nåt). Hittade ganska många dual-cores för 6000-7000kr. Jag skulle vilja ha en quad-core, men de kostar nån tusenlapp mer, och jag behöver nog inte det ändå. Vill bara vara framtidsklar. Hur som helst så är det väl bara att bestämma sig om man vill lägga ut pengar på ny dator eller inte. Huummm.

Fest ikväll då. Hmm, inte alls festsugen (igen) just nu. Patrik går väl till sin fest och jag min. Tänkte om jag skulle till Vaksalagatan först med Patrik, men blir nog inte så nu. Djäknegatan för hela slanten!

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka komma igång.

Inga kommentarer: