fredag, november 21, 2008

Ulla Winbladh

Hit ska vi om två veckor tydligen med Patriks jobb. Cheeses vad jag längtar! =D Det hjälper ju inte att man är hungrig heller när man läser menyn =P Hihi. Om ni klickar på "hem"knappen så verkar det vara jättefint litet hus också =) Jag får absolut inte glömma kameran!

Det var jättemysigt på stan idag med Ia. =) Kvarnen var inte som jag hade trott. Det var mataffärer, systemet och blomaffärer där inne typ. Inte kläder och inredning som jag hade fått för mig =P Men nu vet jag det iaf. Lunchade gjorde vi på caféet.

Efter det märkte jag hur farligt det är att vistas på stan med Ia ;) Hon hittade MASSOR av kläder till mig! Jag ville ha de mesta! Bland annat så hittade vi två klänningar. En svart och en svart-/vitrutig, småå rutor. Båda var liknande stilar. Jag nog mest kär i den svart-/vitrutiga. De va axelbandslösa båda två, men den senare kunde man fästa tillhörande axelband på om man ville såg jag. Sen var de tajta över magen och sen gick de utåt rätt mycket och var alldeles fluffiga och söta. Här är en bild på den svarta... hoppas man ser nåt. =)

Den rutiga hade även en liten rosett baktill. I love!! Tyvärr fanns den inte i min storlek på stan... Men Patrik är världens bästa så vi åker tidigare imorn till Västerås så jag kan ner på stan och kolla efter den där =) Hoppas den finns! Hoppas hoppas!

Det finns lite bilder på bilddagboken nu efter min utedag idag =)

Inga kommentarer: